Bloggintresserade

måndag 8 augusti 2011

Ett magnolia kort tillverkat i stugan



Nu har jag lyckats med ett till jippie!!!!! Det blev lite ett med lite semester tänk, eftersom vi har varit i stugan hela semestern och badat och solat hela tiden ........................................... skulle nästan kunnat vara jag.





Pappern jag använt är Magnolia papper, hon är målad med Pro Markers, det är den fina martha Stewart stansen jag lånat av mamma( schhy säg inget för det vet hon inte om hi hi hi) de fina fjärilarna är också nåt jag tjuvlånade hi hi hi.


6 kommentarer:

  1. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor
    het meedoen met de challenge van DMCC

    gr hetty

    SvaraRadera
  2. this is so pretty ,lovely colouring and papers thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    SvaraRadera
  3. Very pretty card, thanks for joining our Challenge at DMCC

    Yvonne

    SvaraRadera
  4. Prachtige kaart. Heerlijk zomers met de voetjes in het water.
    Leuke dat je mee doet met de challenge DMCC.
    Groetjes Anneke.

    SvaraRadera
  5. A beautiful card, thanks for joining in the fun at Simply Magnolia. x

    SvaraRadera